Da li je vaša religija spremna za susret sa vanzemaljcima?

Kako će čovečanstvo reagovati na bespogovorno otkriće naučnih dokaza astronoma da postoji život van Zemlje?

Da li je vaša religija spremna za susret sa vanzemaljcima? Foto: Profimedia

Neće biti spekulacija. Neće biti pitanja. Trenutak kada naučnici objave otkriće, sve će se promeniti. Isto tako, naše filozofije i religije će morati da ugrade ovu novu informaciju.

Saznajte i zašto još uvek nismo pronašli vanzemaljce

Potraga za znakovima života

Astronomi su identifikovali na hiljade planeta u orbiti oko drugih zvezda. Kako stvari stoje, pri ovakvoj stopi otkrića, još milion drugih će biti pronađeno u ovom veku.

Kako su već pronašli fizičke planete, astronomi sada traže naše biološke susede. U narednih pedeset godina, započeće primamljivo i detaljno istraživanje miliona planeta, tražeći dokaze o prisustvu života na njihovoj površini, ispod nje ili u njihovoj atmosferi.

Velika je verovatnoća da će astronomi uspeti u tome. Uprkos činjenici da više od trećine ispitanih Amerikanaca veruje da su vanzemaljci već posetili Zemlju, prvi dokaz života van naše planete verovatno neće biti radio signali, mali zeleni ljudi, niti leteći tanjiri. Umesto toga, Galileo dvadeset prvog veka, koristeći teleskope prečnika od 50 metara, sakupljaće svetlost iz atmosfera udaljenih planeta, tražeći tragove ili biološki značajne molekule.

Pogledajte i jednu od slika koju će naći vanzemaljci (VIDEO)

Astronomi potom filtriraju tu svetlost iz daleka kroz spektrometre - visoko-tehnološke prizme koje razlažu svetlost u brojne zasebne talasne dužine. Oni traže otiske molekula koji ne bi postojali u tolikom obimu u atmosferama, bez prisustva živih stvorenja. Spektroskopski podaci će potom utvrditi da li je okruženje planete prekrajano na način koji ukazuje na biološke procese u toku.