Foto: Profimedia

Fotografije koje će vas raznežiti: Gorila Džipsi na svet donela preslatko mladunče (FOTO)

Gorila Džipsi iz francuskog zoološkog vrta nedavno je prvi put u životu postala majka.

Fotografija dana

Karneval u Nici

U Francuskoj Nici je održan 135. tradicionalni karneval, ove godine u znaku politike i rodne ravnopravnosti. Zato su se mogle videti ogromne lutke Donalda Trumpa,

Najnovije vesti

Od minus 95 do 17 stepeni: Proverite vremensku pognozu na Marsu

U samo nekoliko "klikova" svako može da proveri kakvo je vreme na Marsu, zahvaljujući novim naučnim instrumentima NASA.

Kakvo pamćenje imaju mačke?

Često kažemo za nekoga ko ima dobro pamćenje da pamti kao slon. Slonovi su poznati po odličnom pamćenju, a da li znate koliko dobro pamte mačke?

Na istoku Kine otkriveno 16 figura od terakote starih 2.000 godina (FOTO)

Šesnaest figura vojnika od terakote otkriveno je na periferiji Kingdaoa, u Šangdongu, provinciji na istoku Kine.

Nekada rajska plaža, danas deponija: Ne verujte fotografijama, daleko su od stvarnosti (FOTO)

Nekada bajkovita plaža Kuta na egzotičnom Baliju potpuno je prekrivena smećem koje su nanele jake kiše i vetar.

NASA upozorava: Zemlji se približava "potencijalno opasan" asteroid

Asteroid -1999 VF22 je jedan od nekoliko većih svemirskih "kamenčića" koji se ove sedmice približavaju Zemlji.

Najprodavaniji sisar na svetu: Verovatno nikada niste čuli za ovu životinju, a preti joj istrebljenje

Na teritoriji Afrike i Azije živi jedinstven sisar čijem istrebljenju preti agresivna upotreba u svrhu ishrane.

Na današnji dan, 21. februar

Na današnji dan, 21. februara 1947. godine, prvi put je demonstrirano kako funkcioniše polaroidni foto-aparat. Kako je počelo njegovo osvajanje sveta?

Zašto je Davidova zvezda i dalje ugašena u Mađarskoj?

Pre pet godina izgrađena je Kuća sudbina u Budimpešti. Zamišljeno je da Davidova zvezda, sa vrha muzeja, bude zvezda vodilja pilotima koji sleću na obližnji međunarodni aerodrom. Ovu ideju sprečili su sukobi istorijsko-političke prirode i neslaganje različitih jevrejskih zajednica u Mađarskoj.

National Geographic galerije

Video

Časopis Nathional Geographic na sajmu medija
Uoči dvanaestog rođendana časopisa National Geographic na srpskom jeziku, glavni urednik Igor Rill govori o značaju medija u obrazovanju i pojasniti kakvu ideju nosi slogan časopisa "Verujemo da nauka, istraživanje i pripovedanje mogu da promene svet ."
Pogledajte šta vas očekuje u februarskom izdanju časopisa National Geographic Srbija.