Foto: Shutterstock

8 zanimljivih činjenica o lenjivcima koje niste znali

Čini se da su lenjivci "duhovne životinje" mnogim ljudima širom sveta. Jedu, spavaju, vise na drveću po čitav dan i gledaju svoja posla bez ikakve brige. Barem tako izgleda.

Fotografija dana

Orao bradan

Orao bradan ili kostoberina čisti svoje perje u zoološkom vrtu u Berlinu.

Najnovije vesti

U Crnom moru otkriven najstariji netaknuti potonuli brod (VIDEO)

Tim ronilaca - podmorskih arheologa, naučnika i istraživača otkrio je, kako se veruje, najstariji netaknut potonuli brod na svetu - trgovački brod stare Grčke čiji je oblik do sada viđan samo kao ukras na drevnim keramičkim predmetima.

Drevni natpis otkrio kada je zapravo uništena Pompeja

Pre nešto manje od 2.000 godina jedan graditelj je naškrabao nešto na zidu kuće u kojoj je radio. Ono što nije znao jeste to da će baš taj natpis menjati istorijske knjige i zbunjivati naučnike.

Otvoren najduži prekomorski most na svetu: Umesto za nekoliko sati, od Hongkonga do Makaoa za 30 minuta! (VIDEO)

Predsednik Kine Si Đinping zvanično je otvorio 55 kilometara dug most, koji povezuje Hongkong sa Makaom, kao i gradom Džuhajem, na kopnu južne provincije Guangdong.

Naučnici potvrdili: Mikroplastika je svuda oko nas, čak i u ljudskom organizmu

Poznato je da se sićušne čestice plastike mogu naći svuda. Mirkoplastika je pronađena u ribama, pticama i raznim životinjama, kao i u okeanima, vodovodu, flaširanoj vodi i zemljištu. A sada u maloj, prvoj studiji ove vrste, istraživači su pronašli mikroplastiku u uzorcima stolice ljudi širom sveta.

Arheološki park u Ćelijama kod Lajkovca uskoro dostupan za turiste (VIDEO)

Arheološki lokalitet Anine u Ćelijama kod Lajkovca, koji se intenzivno istražuje od 2011. godine, primer je najbolje sačuvane ruralne arhitekture rimskog perioda u zapadnoj Srbiji. Zaštitom stambenog dela nalazišta započeto je formiranje arheološkog parka koji će uskoro moći da prima turiste.

Na današnji dan, 23. oktobar: Rođen Dimitrije Davidović

Na današnji dan 1789. godine rođen je Dimitrije Davidović srpski političar i diplomata, ustavopisac, novinar i publicista.

Uspešno lansiran satelit koji će proučavati Merkur

Satelit BepiKolombo, namenjen proučavanju Merkura, uspešno je krenuo ka toj planeti posle lansiranja iz Kurua u Francuskoj Gijani.

Vrlo redak fenomen: Jezero u Grčkoj nestalo pod paučinom (FOTO)

Arahnofobi, ne čitajte ovo - desetine hiljada malih paukova ispleli su kilometarsku mrežu uz obalu grčkog jezera Vistonida, na severu zemlje.

National Geographic galerije

Video

Failed to connect to db: Unknown database 'adriamedia_tv'
Pogledajte šta vas očekuje u oktobarskom izdanju časopisa National Geographic Srbija.