Nova mreža prikupila je više od stotinu hiljada pretplatnika za samo 48 sati, a Vels kaže da se ljudi masovno prijavljuju, prenose agencije.
Kako je rekao, platforma neće prodavati korisničke podatke i oslanja se na pojedince, a ne na oglase. Oni koji se prijave na WT: Social dodaju se na listu čekanja, a od njih se traži da pozovu druge korisnike ili da odaberu plaćanje pretplate.
Vels kaže da je njegova platforma usmerena na vesti, a članovi mreže će moći da uređuju "zabludne" naslove. Korisnici mogu videti članke u obliku vremenske trake. Pojavljuju se najpre najnoviji članci, a ne algoritamski kako bi se pratili interesi pretplatnika.
Viralni video šimpanze koja lista Instagram nije zabavan kao što izgleda (VIDEO) .
: Mnogi od nas bi bili zaprepašćeni kada bi saznali koliko vremena izgube bezrazumno listajući Instagram dok im oči ne pocrvene od usijanog ekrana. Naime, aplikacija je dizajnirana da gotovo stvara zavisnost, toliko da ni šimpanze izgleda nisu imune...
pročitajte članak
"Ohrabrićemo vas da pravite vlastite izbore o sadržaju koji vam je serviran, da direktno uređujete zaludne i besmislene naslove. Mi ćemo podsticati okruženje u kojem se uklanjaju loši akteri jer to je ispravno", rekao je Vels.
U nedavnom intervjuu Fajnenšel tajmsu, osnivač Vikipedije ocenio je izuzetno problematičnim model poslovanja velikih društvenih mreža koje su usmerene na reklamiranja.
"Ispada da je veliki pobednik nekvalitetan sadržaj," rekao je on.
XXI vek doneo (ne)očekivane promene: Savremeno doba menja način na koji ljudi žale za preminulima
: Oplakivanje preminulih članova porodice dugo je bilo porodična stvar, nešto što se odvija iza zatvorenih vrata. Ipak, XXI vek je to promenio, makar u većini zapadnih kultura.
pročitajte članak
Vels je 2017. pokrenuo novinsku platformu pod nazivom Vikitribjun sa ciljem rešavanja problema lažnih vesti.
Pretplata na WT: Social iznosi 12 evra mesečno ili 90 evra godišnje u Evropi, a 13 dolara mesečno i 100 dolara godišnje u SAD. Dok mnogi hvale Velsovu ideju za novu platformu, drugi ga kritikuju govoreći da će propasti jer su ljudi navikli da imaju servirane besplatne vesti.