Naučnici najavili prvi porođaj u svemiru 2024. godine

Ideja o porođaju u svemiru možda zvuči kao zaplet iz najnovijeg naučnofantastičnog filma, ali naučnici smatraju da bi to za šest godina moglo postati realnost.

Naučnici najavili prvi porođaj u svemiru 2024. godine Foto: Shutterstock

Kompanija "Spejs lajf oridžin" objavila je da planira da porodi prvu bebu u svemiru 2024. godine i da za to traži volontere, preneo je britanski "Miror".

Kis Mulder, direktor i osnivač kompanije kaže da ukoliko čovečanstvo planira da postane multiplanetarna vrsta, mora da nauči kako da se razmnožava u svemiru.

Kompanija tvrdi da će stvoriti "svemirski inkubator", koji će biti poslat u orbitu 2021. godine i nosiće jajne ćelije i spermu.

Kada se nađu u svemiru, embrioni će početi da se razvijaju, iako detalji o tome kako će se sve odvijati još uvek nisu jasni.

Saznajte i Porođaj među oblacima: Na osnovu čega se određuje državljanstvo beba rođenih u avionu?

Nakon četiri dana, inkubator će se vratiti na Zemlju i prava trudnoća i rođenje će se odigrati.

Kompanija planira da 2024. porodi prvu bebu u svemiru.

Prema rečima portparola firme, tokom misije koja će trajati između 24 i 36 sati, žena će se poroditi izvan Zemlje, u pratnji treniranog, visokokvalitetnog medicinskog tima.

Pažljivo pripremljen i nadgledan proces će preduprediti sve moguće rizike, slične zapadnim standardima koji postoje na Zemlji i za majku i za dete, rekao je portparol kompanije.