Nastavljajući bogato nasleđe istraživanja na Everestu, uz pomoć nagrađivanih istraživača, naučnika, fotografa i snimatelja, National Geographic se ponovo penje na vrh sveta i pokušava da odgonetne jednu od najvećih misterija alpinizma.

Dokumentarni specijal IZGUBLJENI NA EVERESTU premijerno na kanalu "National Geographic" Foto: Promo

U četvrtak, 6. avgusta od 21.00, u originalnom dokumentarnom specijalu "Izgubljeni na Everestu" tim predvođen poznatim novinarom, alpinistom i avanturistom Markom Sinotom, i fotografom i alpinistom National Geographic-a Renanom Ozturkom pokušaće da odgonetnu jednu od najvećih misterija alpinizma - šta se dogodilo istraživačima Endruu Sendiju Irvinu i Džordžu Liju Meloriju, koji su nestali 8. juna 1924. tokom prve ekspedicije na Everest?

U pratnji svetski poznate ekipe profesionalnih alpinista, koji zajedno imaju više od 100 godina iskustva penjanja na Mont Everest, oni kreću u potragu za telom alpinističkog pionira Irvina ne bi li utvrdili ko je prvi uspešno osvojio najvišu planinu na svetu. Ovaj poduhvat mogao bi da prekroji čitavu prošlost alpinizma.

Foto: Promo

Dokumentarac će se reprizno prikazivati u petak 7. avgusta od 01.50 posle ponoći i u subotu 15. avgusta od 20.00 na kanalu National Geographic.

U prodaji je septembarsko izdanje časopisa National Geographic Srbija.