Foto: Shutterstock

Upoznajte najčistiju zemlju na svetu

U našem regionu nalazi se država koja je dobila međunardno priznanje za ekologiju i održivost.

Fotografija dana

Svetski dan lavova

Svetski dan lavova se obeležava već četvrtu godinu za redom, a jedini razlog jeste da bi se podigla svest o lavovima. Naime, svetska populacija lavova je opala

Najnovije vesti

Bale majmuni koji žive u različitim područjima imaju različit DNK

Bale majmuni koji žive u kontinuiranim bambusovim šumama imaju različitu mitohondrijalnu DNK od Bale majmuna koji žive u fragmentovanim šumama, prema studiji objavljenoj u časopisu "BMC Evolutionary Biology".

Kako je moguće prognozirati svemirske fenomene

Vremenske prilike u svemiru mogle bi da budu sledeći izazov za vremensku prognozu. Naučnici žele da shvate kako svemirske sile utiču na događaje poput geomagnetnih oluja koje mogu da ometaju električnu mrežu i GPS sisteme na Zemlji.

Zbog čega ne verujemo naučnicima?

Istraživanje koje je sprovela Erin Njumen sa Australijskog nacionalnog univerziteta pokazuje koliko naizgled nebitni detalji utiču na to da li ćemo verovati nauci

Naučnici otkrili brzinu smrti: novi pogled na kraj ćelije

Iako infekcija virusom može izazvati, recimo, neblagovremenu smrt, pojedinačne ćelije se takođe često samouništavaju iz širokog spektra razloga, kao što je sprečavanje širenja kancera. Poznata je već neko vreme kao "apoptoza", ili programirana smrt ćelije (programmed cell death - PCD), ali detalji o tome kako ovaj proces funkcioniše ostaju nepoznati.

Kada su čovekovi preci napustili Afriku?

Novo istraživanje tima sa Kineske akademije nauka pokazuje da su naši preci napustili Afriku čak 250.000 godina ranije nego što se isprva mislilo

Koliko je ljudi potrebno za novo čovečanstvo?

Zamislite sledeći, prepoznatljivi post-apokaliptični scenario - dogodila se jedna od onih, više nego neugodnih kataklizmi–katastrofa koja je uništila moderno čovečanstvo, ali na udaljenom ostrvu, u dobro zaštićenom skloništu ili svemirskom brodu, grupa ljudi ipak je uspela da preživi.

Puna rotacija Meseca viđena sa Nasinog orbitera (VIDEO)

Pogledajte snimak koji obuhvata punu rotaciju Meseca sa velikim brojem detalja na njegovoj površini.

Kako smo saznali tačan datum nastanka impresionizma

Donald Olson, astrofizičar, koristi nauku u rešavanju umetničkih misterija.

National Geographic galerije

Video

Otvorena izložba "Tesla i Pupin na istom putu"
Snimila Marina Lopičić
Pogledajte šta vas očekuje julskom izdanju časopisa National Geographic Srbija.