Foto: Shutterstock

7 zanimljivosti koje niste znali o zamku Vindzor

Pogledajte nekoliko stvari koje možda niste znali o zvaničnoj rezidenciji britanske kraljevske porodice.

Fotografija dana

Vreli talas u Pakistanu

Prema meteorološkim podacima temperature u Pakistanu prelaze 44 stepena celzijusa. Toplotni udar usmrtio je preko 65 osoba.

Najnovije vesti

Život na steni visokoj 40 metara: Stub Kači, jedno od najmirnijih mesta na svetu (VIDEO)

Stub života ili Stub Kači prirodni je krečnjački monolit u istoimenom selu na zapadu Gruzije, koji je okružen rečnom dolinom Kačure.

Da li je misterija o čudovištu iz Loh Nesa najzad razrešena?

Naučnici će DNK analizom uzoraka vode iz škotskog Loh Nesa pokušati da razjasne dugogodišnju legendu o postojanju čudovišta "Nesi" u tom jezeru.

Iluzija koju su mnogi pokušali da imitiraju: Naučnici objasnili kako je Majkl Džekson izveo svoj legendarni pokret

Naučnici su otkrili tajnu ne baš tako lakog trika iz poznatog spota "Smooth Criminal" Majkla Džeksona.

Prva zemlja koja zahteva solarne panele na novim kućama

Američka savezna država Kalifornija postaje prva država u kojoj će biti obavezno postavljanje solarnih panela na novoizgrađene kuće.

Na današnji dan, 24. maj: Umro Nikola Kopernik

Na današnji dan, 24. maja 1543. godine, preminuo je poljski matematičar i astronom Nikola Kopernik, prvi naučnik koji je formulisao heliocentrični model svemirskih tela.

Lansirana raketa sa satelitima za praćenje količine vode na Zemlji

Raketa privatne svemirske kompanije SpaceX uspešno je lansirana kako bi u orbitu postavila dva satelita koji će u idućih pet godina meriti promenu količine vode na Zemlji.

Prečisto okruženje jedan od mogućih uzroka leukemije kod dece?

Od ALL godišnje oboli oko 2.000 dece, a u bogatim zemljama brojka se godišnje povećava za jedan odsto, što upućuje na to da bi jedan od njenih uzroka mogao biti moderan način života kakav vodimo, piše BBC.

Svetska fondacija za prirodu upozorava: Na svaka dva minuta ugine jedan delfin ili kit

Zbog velikog prilova u ribarstvima širom sveta ugrožene su "najpopularnije“ morske vrste...

National Geographic galerije

Video

Otvorena izložba "Tesla i Pupin na istom putu"
Snimila Marina Lopičić
Pogledajte šta vas očekuje majskom izdanju časopisa National Geographic Srbija.