Libek u Nemačkoj Foto: Profimedia

8 najnaseljenijih ostrva na svetu

Mnogi ljudi ostrva zamišljaju poput izolovanog komada raja, gde mogu da pobegnu, ali to nekada nije istina.

Fotografija dana

Sajam cveća u Londonu

Tokom posete Izložbi cveća, kraljica Elizabeta II je uslikana u otvoru zanimljivog floralnog dizajna u ljubičastoj, žutoj i crvenoj nijansi.

Najnovije vesti

Izgubljeno jezero u Oregonu (VIDEO)

U američkoj državi Oregon nalazi se jezero koje nestaje svakog proleća. Zbog ove svoje osobine, prigodno je nazvano – Izgubljeno jezero. Ova neobična pojava, posledica je retkog geološkog fenomena poznatog kao „lavina cev“!

Naučnici otkrivaju: I drveće spava?

Ideja da hrast ili smreka noću dremaju ili odlaze na spavaje deluje neobično, ali naučnici su uspeli da detektuju fizičke promene na drveću koje, na neki način, odgovaraju procesu spavanja kod ljudi i životinja ili makar našem dnevnom i noćnom bioritmu, piše „Discovery News“.

Na današnji dan, 24. maj: Umro Nikola Kopernik

Na današnji dan, 24. maja 1543. godine, preminuo je poljski matematičar i astronom Nikola Kopernik, prvi naučnik koji je formulisao heliocentrični model svemirskih tela.

Gavran, ptica koja ima apstraktno mišljenje

Najnovija istraživanja pokazuju da gavran, ptica koja je u mnogim kulturama simbol inteligencije i mudrosti, ima sposobnost nalik ljudskoj – da razmišlja apstraktno o umovima drugih bića, da usvaja njihovo ponašanje ili im pripisuje ponašanje na osnovu pretpostavljene percepcije slične sopstvenoj.

Neočekivana otkrića u dalekom svetu Plutona

Jedan od glavnih naučnika iza „New Horizon misije“ Ričard Binzel govori o neobičnosti Plutona, našim naučnicima i Milankovićevim ciklusima

Zbog čega su neki ljudi levoruki?

Neki ljudi se rode kao levoruki, a neki kao izraziti dešnjaci.

Umiljati Džef, najveći zec na svetu (VIDEO)

Džef je težak čak 20 kilograma i dugačak 1,30 metara, a prema rečima vlasnice, iza džinovskog zeca se krije umiljata životinja, koja obožava da se mazi i gleda televiziju.

Muzej Aušvic: Nakon više od 70 godina u duplom dnu šolje pronađen nakit logorašice

Osoblje Muzeja Aušvica pronašlo je šolju sa duplim dnom i nakit skriven u jednom od desetine hiljada emajliranog posuđa, koje su Nemci krali od ljudi koje su deportovali u logor.

National Geographic galerije

Video

Znamo li dovoljno o klimatskim promenama na Balkanu?
Čekaju li nas zaista apokaliptične posledice kakve viđamo u holivudskim filmovima? Ko je kriv za promene koje su nastale? Da li je ova borba unapred izgubljena? Šta pojedinac može da uradi kako bi spasao planetu? Pogledajte odgovore stručnjaka na ova i druga važna pitanja.
Pogledajte šta vas očekuje u majskom izdanju časopisa National Geographic Srbija