Foto: Žrtve atentata

Deset najpoznatijih uspešnih atentata

Atentat je ubistvo pojedinca, koji je obično poznata ličnost, političar, religijska figura ili plemić. U slučaju atentata obično postoje jasni motivi - ljubomora, politički ili religijski idealizam, naručeno ubistvo, osveta i dr.

Fotografija dana

Mir i spokoj

Pogledajte sta priroda moze da vam daruje.

Najnovije vesti

Prvi podaci LHC eksperimenata u CERN-u sada su javno dostupni

CERN je danas pokrenuo “Open Data Portal” (Portal za otvorenu bazu podataka) preko koga se može doći do podataka iz pravih sudara čestica koji su zabeleženi u eksperimentima na Velikom hadronskom sudaraču.

Kanadski The Globe and Mail o Srbiji i Beogradu

Jedan od najpoznatijih i najtiražnijih kanadskih dnevnih listova, The Globe and Mail iz Toronta, objavio je članak o Beogradu.

Visoke potpetice su za muškarce (VIDEO)

Da li ste znali da su visoke potpetice ili štikle nastale zbog muškaraca i za muškarce?

Otkrića koja dokazuju koliko je nauka neverovatna

Na svetu postoji više miliona istraživača i naučnika koji svakodnevno otkriju neku novu činjenicu. Danas, kada čovek ima jednostavan pristup raznim informacijama, relativno je lako biti informisan i upućen u najrazličitija istraživanja.

Fili pronašao organske molekule na kometi

Fili, robot koji je sleteo na površinu komete 67P/Čurjumov-Gerasimenko, pronašao je tragove organskih molekula. Prvi uzorci koje je robot proučio takođe ukazuju da je površina mnogo čvršća nego što se mislilo.

Gen za dugovečnost ne postoji

Kako to da neki ljudi žive i do 110 godina? Da li je stvar u genima, načinu života, sreći ili kombinaciji svega navedenog?

Video

Srbija u Velikom ratu: Epska priča o zaboravljenim herojima
Ekipa National geographic-a posetila je set na kojem se snimala scena Kolubarske bitke za film `Srbija u Velikom ratu`, o kojem govore režiserka Ivana Stivens, autorka filma Slađana Zarić i direktor vojno filmskog centra `Zastava film`, potpukovnik Mate Vujnović.

National Geographic galerije