Foto: Profimedia

Verovali ili ne, ove tvrdnje ipak nisu mitovi: 5 neobičnih zanimljivosti o hrani

National Geographic Kids izdvojio je nekoliko interesantnih činjenica o hrani, toliko neverovatnih da su ih mnogi dugo smatrali mitovima.

Fotografija dana

Najzabavniji muzej na svetu

U Nacionalnom muzeju građevinarstva u Vašingtonu jedna od najpopularnijih postavki je instalacija "Plaža", čiji je deo, između ostalog, bazen s milion loptica!

Najnovije vesti

Sve što trenutno znamo o Proksimi b: Kakva je, zapravo, novootkrivena "druga Zemlja"?

Svetski mediji javlili su da je u sistemu zvezde Proksima Kentauri pronađena planeta na kojoj bi moglo biti života. Otkrivamo kako bi izgledalo živeti na njoj - sudeći po činjenicama koje su naunici do sad utvrdili.

XXI vek doneo (ne)očekivane promene: Savremeno doba menja način na koji ljudi žale za preminulima

Oplakivanje preminulih članova porodice dugo je bilo porodična stvar, nešto što se odvija iza zatvorenih vrata. Ipak, XXI vek je to promenio, makar u većini zapadnih kultura.

Rešenje višedecenijske dileme: Jesu li džinovske pande medvedi ili rakuni?

Naučnici dugo nisu mogli sa sigurnošću da svrstaju džinovsku pandu u određenu familiju jer imaju karakteristike i medveda i rakuna. Ipak, analiza njihovih genetskih karakteristika dala je konačan odgovor.

Da li je moguće predvideti zemljotres?

U oktobru 2012. godine, šestoro naučnika i jedan zaposleni u vladi Italije osuđeni su za ubistvo bez predumišljaja jer nisu predvideli razorni zemljotres u kojem je 2009. stradalo više od 300 ljudi. Ovo je izazvalo polemiku o pitanju može li se uopšte predvideti takva katastrofa.

Zbog Ecija, nauka ne miruje: Nova saznanja o Ledenom čoveku rasvetlila brojne dileme o Evropi pre 5.300 godina

Najbolje očuvana evropska mumija, koja je pronađena 1991. godine u austrijskim Alpima, ne prestaje da otkriva tajne svog vremena naučnicima.

Jedno od najvažnijih otkrića u istoriji paleonotologije: Pronađena odlično očuvana lobanja tiranosaurusa reksa (FOTO)

U Muzej „Burk“ u Sijetlu dopremljena je lobanja dugačka oko 1,2 metra koja pripada dinosauru koju je uginuo pre više od 66 miliona godina.

Upoznajte prelepu Meritamon: Lice Egipćanke rekonstruisano na osnovu mumije stare najmanje 2.000 godina! (FOTO)

Stručnjaci Univerziteta Monaš u Melburnu uspeli su da otkriju svetu svu lepotu staroegipatskih žena.

Trećeg dana na Iskorak festivalu − Putovanje kroz svet digitalne kulture za 180 min.

Festival digitalne kulture ISKORAK, koji će se, u organizaciji Fakulteta za digitalnu produkciju Univerziteta Educons, održati od 25. do 28. avgusta u Novom Sadu, trećeg dana trajanja ponudiće svojim posetiocima zanimljivo putovanje kroz svet digitalnih inovacija.

National Geographic galerije

Video

Znamo li dovoljno o klimatskim promenama na Balkanu?
Čekaju li nas zaista apokaliptične posledice kakve viđamo u holivudskim filmovima? Ko je kriv za promene koje su nastale? Da li je ova borba unapred izgubljena? Šta pojedinac može da uradi kako bi spasao planetu? Pogledajte odgovore stručnjaka na ova i druga važna pitanja.
Pogledajte šta vas očekuje u avgustovskom izdanju časopisa National Geographic Srbija