Foto: Shutterstock

Ljudski organi koji se ne mogu ili ne smeju presađivati

Od prve uspešne transplantacije organa u istoriji - bubrega 1954. godine, ta grana medicine je toliko napredovala da su nedavno revolucionarnim zahvatom ranjenom vojniku presađeni penis i skrotum.

Fotografija dana

Beba žirafe nazvana prema pobedničkoj pesmi Evrovizije

Zoološki vrt u Jerusalimu poželeo je dobrodošlicu mladunčetu žirafe koje je nazvano Toj, prema pobedničkoj pesmi Eurosonga 2018. koju izvodi izraelska pevačica Neta Barzilai.

Najnovije vesti

Prečisto okruženje jedan od mogućih uzroka leukemije kod dece?

Od ALL godišnje oboli oko 2.000 dece, a u bogatim zemljama brojka se godišnje povećava za jedan odsto, što upućuje na to da bi jedan od njenih uzroka mogao biti moderan način života kakav vodimo, piše BBC.

Svetska fondacija za prirodu upozorava: Na svaka dva minuta ugine jedan delfin ili kit

Zbog velikog prilova u ribarstvima širom sveta ugrožene su "najpopularnije“ morske vrste...

Idealno mesto za sve generacije: U Beogradu otvoren Muzej iluzija (FOTO)

Nakon Beča, "Muzej iluzija", koji će zabaviti i edukovati posetioce svih generacija, otvoren je i u Beogradu

Na današnji dan, 23. maj: U Beogradu otvoren Muzej afričke umetnosti

U beogradskom naselju Senjak je, 23. maja 1977. godine, otvoren je muzej posvećen kulturi i umetnosti naroda Afrike.

Čaršavi i dušeci imaju više bakterija nego životinjski "kreveti"

Gotovo 35 odsto bakterija iz ljudskih kreveta dolazi iz pljuvačke, kože i fekalnih čestica, međutim naučnici nisu mogli da pronađu gotovo nijedan od tih mikroba u skrovištima šimpanzi.

Naučnici uspeli da transplatuju sećanja iz jednog puža u drugog

Jednog dana ćemo možda moći da kopiramo sećanja u sopstvene mozgove. Do toga vodi nezamislivo dug put, ali novo istraživanje u kome su naučnici uspešno ‘prebacili’ sećanja jednog puža u drugog mogao bi se smatrati prvim korakom u tom smeru.

Šest ugroženih pigmejskih slonova uginulo u Maleziji

Šest pigmejskih slonova s Bornea, ugrožene vrste kojoj preti izumiranje, pronađeno je mrtvo na malezijskim plantažama palminog ulja poslednjih nedelja, izjavili su zvaničnici.

Kina lansirala satelit za istraživanje tamne strane Meseca

Kina je lansirala relejni satelit koji će omogućiti komunikaciju između Zemlje i malog robota koji će tokom godine stići do daleke tamne strane Meseca, saopštila je kineska svemirska agencija.

National Geographic galerije

Video

Otvorena izložba "Tesla i Pupin na istom putu"
Snimila Marina Lopičić
Pogledajte šta vas očekuje majskom izdanju časopisa National Geographic Srbija.