Moreuz Saltstraumen Foto: Shutterstock

Tamo gde je priroda čovekov najveći neprijatelj: Najsmrtonosnija mesta na Zemlji

Svet je pun opasnosti koje vrebaju iz prirode, od vulkana do poplava i oluja, ali od svih opasnih zona Zemlje, koje su najsmrtonosnije? Na kojim mestima na planeti je ljudski život najugroženiji?

Fotografija dana

Nasmejana ajkula

Fotograf Kejsi Džensen je nekoliko godina čekao da vidi ajkulu Snuti, koja podseća na Brusa iz crtanog filma U potrazi za Nemom.

Najnovije vesti

6 zastrašujućih mitoloških bića iz celog sveta

Predstavljamo vam 6 najjezivijih mitoloških stvorenja, a nakon što otkrijete njihove glavne osobine i „moći“, biće vam drago što ne postoje.

Gastronomsko uživanje za najhrabrije: 9 najčudnijih specijaliteta širom sveta

Da li biste probali jednu od najotrovnijih riba na svetu, ovčji sir s larvom insekata ili zmijsko vino? Svaki narod ima svoje specijalitete, a mi vam predstavljamo neke od najneobičnijih jela na svetu.

Strani mediji o Beogradu: 9 razloga zbog kojih turisti treba da posete srpsku prestonicu

Povodom Dana državnosti 15. februara, britanski list Telegraph je objavio tekst o Beogradu i predložio svim turistima kako da provedu najkvalitetnije vreme u našoj prestonici.

Pitanje koje je dugo mučilo naučnike: Zašto vidimo mnogo različitih slika u Roršahovim mrljama?

Zamišljen kao metod psihijatrijske procene pre jednog veka, razlog zašto ljudi vide toliko mnogo oblika i figura u mrljama bi mogao da bude konačno objašnjen

Revolucionarno otkriće britanskih naučnika: Protetička ruka koju kontrolišu misli

Naučnici tvrde da novootkrivena snažna protetička ruka kojom se upravlja mislima pacijenta predstavlja radikalno poboljšanje u odnosu na postojeće veštačke ruke.

Podaci prikupljani 40 godina otkrivaju: Imigracija ne uvećava kriminalitet

Velika naučna studija zasnovana na podacima prikupljanim 40 godina demantuje tvrdnje da postoji veza između porasta kriminaliteta i broja imigranata.

Veće šanse za život na drugoj planeti: Naučnici otkrili super-Zemlju i još 60 planeta

Astronomi su otkrili 60 novih planeta u našoj blizini, što je povećalo šanse da pronađemo makar jednu na kojoj bi život bio moguć.

Naučnici pronašli kolagen u kosti dinosaura starog 195 miliona godina

Naučnici tvrde da su otkrili kolagen u očuvanom starom rebru Lufengosaurusa, dinosaura koji potiče iz perioda jure, a koji je hodao na dve noge i živeo na prostoru današnje jugozapadne Kine.

National Geographic galerije