Nedavno sprovedena studija se bavila istraživanjem DNK analize i otkrila je koja je najstarija civilizacija na Zemlji, koja traje u kontinuitetu više od 50.000 godina.

Naučnici dokazali: Ovo je najstarija civilizacija na Zemlji stara više od 50.000 godina Foto: Profimedia

Naučnici su pratili genetske zapise koji su ostali zabeleženi u DNK zapisu današnjih stanovnika Papue i Nove Gvineje i Australije. Pratili su njihov put dolaska iz Afrike pre 72.000 godina na te prostore.

Profesorka Eske Vilersej sa Univerziteta Kembridž, koja je i predvodila istraživanja, kaže da tačno ne znaju ko su bili ti ljudi ali ono što se može tvrditi jeste to da su bili dalji srodnici današnjih Aboridžina i stanovnika Papue i Nove Gvineje.

Saznajte i Da li je Mesopotamija zaista kolevka civilizacije?

Profesorka navodi da je ovo istraživanje otvorilo neka fundamentalna pitanja o ljudskoj evoluciji.

"Na neka pitanja na koja smo sada pronašli odgovore nije se moglo odgovoriti ranije kako zbog političke situacije tako ni zbog tehničko-tehnoloških uslova " ističe ona.

Profesorka ističe da su utvdili da je postojao samo jedan talas ljudi iz kojih su se razvili neafrikanci uključujući i Australijance.

Do pre 400 godina Aboridžinska zajednica u Australiji bila je izolovana od ostatka sveta. Oni su prema rečima profesorke najverovatnije najstarija zajednica na planeti koju možete dovesti u vezu sa određenim mestom stanovanja.

Pročitajte i Misteriozna plemena koja su odbacila modernu civilizaciju

Takođe je utvrđeno da su pripadnici Aboridžina, upravo zbog tolike izolovanosti genetski dosta različiti. Oni koji žive na jugozapadu Australije genetski se dosta razlikuju od svojih srodnika koji žive na severozapadnom delu tog kontinenta.

Naučna studija potvrdila je ono što se i pretpostavljalo sa su Aboridžini direktni potomci ljudi koji su Australiju naselili pre 50.000 godina.

Izvor: Rts