10 najzanimljivijih stvari koje nas je Kris Hadfild naučio o životu u svemiru

Iako nije bio u svemiru od 2013. godine, ovaj penzionisani kanadski astronaut još uvek je jedan od najpopularnijih ljudi koji je boravio na Međunarodnoj svemirskoj stanici.

10 najzanimljivijih stvari koje nas je Kris Hadfild naučio o životu u svemiru Foto: YouTube/Printscreen

Hadfild, inače prvi Kanađanin koji je komandovao MSS-om, često je objavljivao interesantne snimke koji pokazuju zabavnu i komplikovanu svakodnevnicu u  prostoru nulte gravitacije i bio izuzetno aktivan na društvenim mrežama.

Malo je poznato da je u slobodno vreme tokom Ekspedicije 35 Hadfild u svemiru snimao muzički album, koji je objavljen dve godine kasnije – u oktobru 2015. godine, nazvan Space Sessions: Songs From a Tin Can.

Tokom svog boravka na MSS-u, ovaj astronaut uspeo je da osvoji Zemlju: više od milion ljudi ga je pratilo na Tviteru u junu 2013. godine, zaslužan je za jedan od najvećih nizova poruka na sajtu Reddit u popularnoj akciji AMA (Ask me anything) jer su ljudi iz svih delova planete želeli da mu postave pitanje, napravio je blog na sajtu Tumblr koji je postao veoma popularan...

Pročitajte 11 svakodnevnih radnji koje su u svemiru pravi izazov

Šta je to što je Hadfilda učinilo prvim astronautom koji je postao takva zvezda društvenih mreža? Pored stručnosti i harizme, to su svakako njegovi kratki snimci koji prikazuju borbu jednog astronauta s nultom gravitacijom, odnosno prikazi izvođenja jednostavnih radi u složenim uslovima.

Za vas smo izdvojili neke od najzanimljivijih snimaka njegovih svemirskih avantura.

Higijena

Skraćivanje noktiju

Pranje zuba

Pranje ruku

Skot Keli: Da, u svemiru postoje drugi oblici života

Šta se desi kad iscedite mokar peškir?

Svemirska kuhinja Krisa Hadfilda

Sendvič u kosmosu izgleda malo drugačije nego na Zemlji

I astronauti uživaju u slatkišima...

... ali ne zaboravljaju na povrće!

Pogledajte Kako izgleda pripremanje obroka u svemiru? (VIDEO)

Čovek i kosmos

Šišanje u svemiru

Čak ni spavanje nije jednostavno

Kako suze teku bez gravitacije?