Postoji li bolji način da se deca uključe u nauku? Astronauti iz svemira čitaju bajke

Ako želite da promenite svoju rutinu pre odlaska na spavanje ili se vaša deca dosađuju dok su primorana na boravak kod kuće, Global Space Education Foundation ima odličnu stvar – čitanje iz svemira.

Čitanje deci je predivno, ali čitati deci iz svemira je fenomenalno i nenadmašno.

Da, dobro ste shvatili. Astronauti u raznim misijama u svemiru čitaju popularne dečje knjige dok lebde, a sve beleže kamere.

Rezultati su dopadljivi, poučni i nadahnjujući.

Koncept su razvili Patriša Trajb, bivša direktorka obrazovanja u svemirskom centru Hjuston, i Alvin Dru, prvi NASA-in astronaut koji je čitao priču u svemiru za vreme programa, tokom poslednje misije svemirskog šatla Diskaveri. Oni su želeli da pronađu način da podstaknu čitanje među decom, istovremeno promovišući STEM obrazovanje, i došli su na ideju da astronauti čitaju dečje knjige bazirane na nauci u okruženju u kojem nema gravitacije.

"Postoji li bolji način za uključivanje dece u nauku i uključivanje u čitanje?" rekla je Trajb za Huffington Post i istakla da je deci poseban doživljaj da vide kako izgleda Međunarodna svemirska stanica.

Izvor: Krstarica/ Noizz