Prema Globalnom indeksu mira za 2017. godinu, Island je najbezbednija zemlja na svetu, a mi vam otkrivamo još 8 fantastičnih razloga da posetite ovu destinaciju.

Zemlja vulkana i vilenjaka: 8 razloga zašto je Island najneverovatnija destinacija na svetu Foto: Shutterstock

1. Zemlja ponoćnog Sunca

Ove nedelje, Sunce na Islandu izlazi odmah nakon 3 sata ujutru i sija do tik pre ponoći, što znači da stanovnici Islanda samo nekoliko sati žive u potpunom mraku.

Vatreno srce Islanda: Otvara se Muzej vulkana i zemljotresa

2. Dom dva kontinenta

Na Islandu ćete se uveriti da tektonske ploče Severne Amerike i Evroazije žive u potpunoj harmoniji, pa čak možete i da ronite između njih.

3. Nema komaraca

Naravno da ne treba da birate narednu destinaciju na osnovu toga da li na tom mestu ima ili nema mnogo komaraca, ali ovo je svakako još jedan plus, zar ne? Island je jedan od dva dela planeta gde komarci nikad ne svraćaju. Drugi deo je Antarktik, koji nije baš destinacija za odmor.

4. Vulkani

Skriveni vulkan Thrihnukagigur je jedini vulkan na Zemlji koji može da bude istražen iz unutrašnjosti. Da biste dospeli u njegovo središte, moraćete da se spuštate 120 metara dole kroz krov ovog vulkana. Poslednja erupcija se dogodila hiljadama godina unazad, ali unutrašnjsto pećine je i dalje obojena crvenim ožiljcima.

Nastavak vas očekuje na narednoj strani >>>