7 kosmičkih događaja koji nas očekuju u junu

Ovog meseca ćemo uživati u predivnim „kosmičkim“ parovima, prolasku komete pored Zemlje, kao i najsjajnijem trenutku Saturna. Ovo su nebeski događaji koji će ulepšati predstojeći mesec.

7 kosmičkih događaja koji nas očekuju u junu Foto: Profimedia

1. Jupiter i Mesec (3. jun)

Prvi nebeski događaj će se dogoditi sutra. Tada će Mesec proći veoma blizu najveće planete u Sunčevom sistemu, Jupitera. Stanovnici Severne Amerike će iz prvih redova moći da prate ovaj susret: Mesec će se pojaviti na manje od dva stepena od svetle planete.

2. Kometa Džonson prolazi pored Zemlje (5. jun)

Kometa Džonson (C/2015 V2) će ovog meseca najbliže proći pored Zemlje, na udaljenosti od 75 miliona milja.

Saznajte i Top 7 najlepših kosmičkih fenomena koji nas očekuju u 2017. godini

3. Saturn i Mesec (9. jun)

Druga najveća planeta u Sunčevom sistemu će se približiti zemljinom prirodnom satelitu 9. juna. Mesec će biti na samo tri stepena desno od zlatno-žutog Saturna, a par će se podići iznad horizonta nakon lokalnog sumraka.

4. Saturn u punom sjaju (14. jun)