Vatreno srce Islanda: Otvara se Muzej vulkana i zemljotresa

Svi posetioci Islanda će od 1. juna moći da istraže geološku prošlost ove ostrvske zemlje u jedinstvenom interaktivnom muzeju.

Vatreno srce Islanda: Otvara se Muzej vulkana i zemljotresa Foto: Profimedia

Posetioci Islanda će od 1. juna moći da uživaju u istraživanju islandske jedinstvene i nestalne geologije u Centru za vulkane i zemljotrese Lava.

U pitanju je interaktivni muzej koji ispitije prirodne sile koje su oblikovale Island milionima godina.

Nakon 168 godina naučnici konačno imaju odgovor: Kako su nastali najveći vulkani na svetu

U februaru 2016. godine na Islandu je otvorena nova ledena pećina Langjökull, dok je u maju 2016. godine ponovo otvorena najveća pećina na Islandu: Víðgelmir.

Muzej se otvara u Hvolsvöllur koji je centar tri najveća vulkana na Islandu: Katla, Hekla i Eyjafjallajökull.

Svi posetioci muzeja će moći da vide ova tri vulkana zahvaljujući platformi i snimcima od 360 stepeni, ali će moći i da vide postavku koja obuhvata sve erupcije koje su se dogodile u prošlom veku na Islandu, kao i strukturu visoku 12 metra koja će simulirati perjanicu omotača i izlivanje magme.

Saznajte i Najsmrtonosniji vulkani na svetu

Ljubitelji geologije će moći da iskuse i hodanje kroz veštački oblak pepela, a na velikom ekranu će biti prikazani snimci pravih vulkanskih erupcija.