Foto: Shutterstock

Zbog čega ljudi vole da gledaju rijaliti programe?

Činjenica da pojedini rijaliti programi traju više od jedne decnije govori o tome da, bar za sada, nije došlo do zasićenja publike. Konstantna glad publike nas vodi do pitanja: Šta ove emisije čini tako privlačnim?

Fotografija dana

Svetski dan lavova

Svetski dan lavova se obeležava već četvrtu godinu za redom, a jedini razlog jeste da bi se podigla svest o lavovima. Naime, svetska populacija lavova je opala

Najnovije vesti

Kako se imonoćelije mogu koristiti u borbi protiv raka

Nakon decenija istraživanja i milijardi dolara potrošenih na klinička istraživanja, još uvek imamo problem sa primenom lekova protiv raka. Pacijenti i dalje primaju hemoterapiju koja je toliko neprecizna da, iako ubija ćelije raka, takođe nekako ubija i ostatak našeg tela.

Poljubac nije samo poljubac, a neke kulture ga smatraju "odvratnim"

Strastveni poljubac nije čak ni opšteprihvaćena praksa, a pojedine kulture smatraju da je čak i neizmerno „odvratan”.

"Udaj se za mene" na štreberski način

Ponuda za brak ne mora nužno da se izgovori pred Ajfelovim tornjem ili za večerom u restoranu, može i u laboratoriji ili čak da se nađe na stranama naučnog rada.

Možete li da se zaštitite od sunca i sačuvate mora

Zaštita od sunca koju nanosite na kožu ne ostaje na njoj. Svake godine se u priobalne vode nanese i do 6.600 tona losiona za sunčanje.

Krunisana njuška: Šta određuje pseću popularnost?

Ponašanje, zdravlje ili životni vek manje utiču na pseću popularnost nego filmska uloga, tvrdi Stefano Girlanda, profesor psihologije na jednom bruklinskom koledžu.

U početku beše Pangea: Kako je nastala teorija o prakontinentu?

Geološka nauka kao i sama Zemlja doživljava potrese. Ovaj naučni je prodrmao temelje geonauke.

Bale majmuni koji žive u različitim područjima imaju različit DNK

Bale majmuni koji žive u kontinuiranim bambusovim šumama imaju različitu mitohondrijalnu DNK od Bale majmuna koji žive u fragmentovanim šumama, prema studiji objavljenoj u časopisu "BMC Evolutionary Biology".

Kako je moguće prognozirati svemirske fenomene

Vremenske prilike u svemiru mogle bi da budu sledeći izazov za vremensku prognozu. Naučnici žele da shvate kako svemirske sile utiču na događaje poput geomagnetnih oluja koje mogu da ometaju električnu mrežu i GPS sisteme na Zemlji.

National Geographic galerije

Video

Otvorena izložba "Tesla i Pupin na istom putu"
Snimila Marina Lopičić
Pogledajte šta vas očekuje julskom izdanju časopisa National Geographic Srbija.