Foto: Profimedia

8 najpoznatijih mačeva koji su obeležili svetsku istoriju

Hladno oružje, poput mačeva, noževa i oštrica, bilo je milenijumima izbor ratnika širom sveta. Ova ubojita sečiva širila su strah i poštovanje i u mnogim slučajevima postala legendarna baš poput ljudi koji su ih koristili.

Fotografija dana

Doktor ribe

Doktor ribe, koje se širom sveta upotrebljavaju za lečenje psoriaze, kao i manikir i pedikir, plivaju oko lica čoveka koji se opušta u spa centru

Najnovije vesti

U Londonu otvoren "horor hotel" inspirisan najpoznatijim serijskim ubicom

Ako izađete iz londonskog metroa na stanicu Bermondsej i prošetate nekih sedam minuta južno odatle, vratićete se nekoliko decenija u prošlost, kao i hiljadu kilometara daleko - u američki hotel koji je bio mesto gde su se dogodila masovna ubistva.

Arheolozi otkrili novi kostur u Pompeji

Italijanski arheolozi otkrili su novi kostur deteta u drevnom gradu Pompeja na jugu Italije, objavila je institucija koja upravlja tim arheološkim lokalitetom.

Upoznajte čoveka koji je preživeo napad zmije, medveda i ajkule (VIDEO)

Dvadesetogodišnjaku koji je preživeo napad ajkule dok je surfovao na Havajima to nije bio prvi bliski susret s divljim životinjama. Osim napada morskog psa, preživio je i okršaj s medvedom, a pre toga ga je ugrizla i zmija.

Dan fascinacije biljkama u KC Gradu

Tokom maja meseca, širom sveta se obeležava Dan fascinacije biljkama, a u Beogradu će se ova manifestacija uz kreativan, edukativan i zabavan program obeležiti 12. maja, u Evropskom centru za kulturu i debatu GRAD (KC Grad).

"Vatromet" za astronomiju: Napravljena trodimenzionalna mapa Mlečnog puta

Satelit "Gea" je lansiran krajem 2013. i snima izvore svetlosti u Mlečnom putu, čime je omogućeno mapiranje gotovo 1,7 milijardi zvezda u našoj galaksiji.

Na današnji dan, 26. april: Osnovan Gestapo

Zvanična tajna policija nacističke Nemačke osnovana je na današnji dan, 26. aprila 1933. godine.

Otkriven potpuno drugačiji oblik DNK u ljudskim ćelijama (FOTO)

Naučnici sa Instituta za medicinska istraživanja Garvan u Sidneju otkrili su potpuno novi oblik DNK u ljudskim ćelijama.

Otkrivena tajna sedme planete: Uran "miriše" na pokvarena jaja

Naučnici su se dugo pitali kojeg su sastava oblaci planete koja je udaljena oko 2,9 milijarda kilometara od Sunca, a sada najzad imaju odgovor.

National Geographic galerije

Video

Otvorena izložba "Tesla i Pupin na istom putu"
Snimila Marina Lopičić
Pogledajte šta vas očekuje aprilskom izdanju časopisa National Geographic Srbija.