Fotografija: Kit Ledžinski

Prizori: Hod po oblacima

Dok oluja koja brzo nailazi guta planinu Pedro de Gavea, Kajo Afeto kao da hoda po oblacima.

Fotografija dana

Vodeni zid

Ovaj neustrašivi surfer verovatno i ne vidi vodeni zid koji juri ka njemu...

Najnovije vesti

Drveno klozetsko sedište pronađeno u Vindolandi

Pronaći nešto za šta se možete vezati je uvek poseban momenat u arheologiji. Na lokalitetu Vindolanda na severoistoku Engleske, to se veoma često dešava, pošto je u pitanju mesto gde poseban kvalitet ne leži samo u otkriću zlatnih i srebrnih predmeta koji su vezani za vojnu moć rimske vojske, već i u svakodnevnim običnim predmetima koji su skoro 2000 godina kasnije postali izuzetni za moderne posetioce, volontere i arheologe.

Na današnji dan, 29. avgust

29. avgusta 1949. godine Sovjetski Savez je u Semipalatinsku (današnji Kazahstan), testirao svoju prvu atomsku bombu.

5. Noć istraživača – Noć za zaljubljivanje u nauku

Jubilarna, peta po redu Noć istraživača održaće se 26. septembra širom Srbije, kada će znatiželjni umovi svih uzrasta moći da se upuste u jedinstvene avanture dostojne najvećih istraživača i naučnika.

Zeleno svetlo za novi raketni sistem

Novi raketni sistem za lansiranje u svemir, američke NASA-e biće u stanju da ponese teret i do 143 tone van Zemljine orbite.

Robotski 3D crteži (VIDEO)

Robot "naoružan" 3D štampačem crta fascinantne oblike koji deluju kao da su nastali iz vedra neba.

Dovitljiva panda lažira trudnoću zbog dodatne hrane i pažnje

Šestogodišnja džinovska panda pod imenom Ai Hin pokazivala je znake trudnoće prošlog meseca i osoblje Centra za veštačku oplodnju pandi u kineskom gradu Čengduu planiralo je da po prvi put u istoriji uživo snima porođaj jedne pande.

Video

U poseti lovcu na dinosauruse
Srđan Filipović, inače dizajner enterijera, jedini je Srbin koji je iskopao fosile dinosaurusa. Predstavio nam je svoju jedinstvenu kolekciju iskopina pomoću kojih je rekonsturisao makete dinosaurusa, govorio nam koliko mu je iskustvo iz Amerike pomoglo u njegovom poduhvatu u realizaciji Dino parka u Svilajncu, ali i koje su sve veštine neophodne za rekonstrukciju jednog dinosaurusa. Izložbu Prirodnjačkog muzeja iz Svilajnca možete videti na Kalemegdanu krajem avgusta 2014. godine.

National Geographic galerije