Foto: Dejv Joder

Kosmički osvit

Posmatranje rađanja zvezda zahtevalo bi teleskop prečnika većeg od mnogih gradova. Upoznajte teleskop ALMA.

Fotografija dana

Spremni za rat

Učesnici tradiconalnog festivala nazvanog Rat paradajza u gradu Lembang, Indonezija.

Najnovije vesti

Američki laserski top ide u rat (VIDEO)

Upravo sada, američka ratna mornarica poseduje ratni brod sa laserskim topom koji patrolira Persijskim zalivom.

Na današnji dan, 26. novembar

26. novembra 1910. godine preminuo je Laza Kostić, jedan od najznačajnijih predstavnika srpskog romantizma.

Prva Italijanka u svemiru obara još jedan rekord

Ruska Sojuz TMA-15M letelica lansirala je prvu Italijanku u svemiru Samantu Kristoforeti 23. novembra ove godine. Raketa je bezbedno lansirana u nedelju na putu ka Međunarodnoj svemirskoj stanici (ISS).

Sveci iz katakombi

Godine 1578. došlo je do fascinantnog otkrića mreže grobnica, poput lavirinta koji vreba duboko ispod ulica Rima. Katakombe su bile dom trulih skeleta ranih hrišćanskih mučenika - za koje se verovalo da su sveci zbog svoje hrabrosti i nepoljuljane vere u Hrista.

UŠĆE Čarobni grad i čarobni popusti u Ušće Shopping Centru

Ove godine očekuje nas još jedan UŠĆE Čarobni grad u UŠĆE Shopping centru!

Upoznajte najveći živi organizam na svetu

Kada pomislite na najveći živi organizam na Zemlji, plavi kit je verovatno prvo što vam padne na pamet. Ipak, te ogromne životinje imaju 30 metara dužine i mogu da teže i do 180 tona, što znači da su verovatno veće i od najvećih dinosaura.

Video

Srbija u Velikom ratu: Epska priča o zaboravljenim herojima
Ekipa National geographic-a posetila je set na kojem se snimala scena Kolubarske bitke za film `Srbija u Velikom ratu`, o kojem govore režiserka Ivana Stivens, autorka filma Slađana Zarić i direktor vojno filmskog centra `Zastava film`, potpukovnik Mate Vujnović.

National Geographic galerije