Foto: REUTERS/Zohra Bensemra

Osuda okoline: lepota i bol tetoviranih žena iz Alžira

Bile su primorane da tetoviraju svoja lica u mladosti da bi bile lepše, a sada se suočavaju sa osudom okoline, koja smatra da su počinile zločin protiv islama.

Fotografija dana

Bajkalsko jezero

Fotograf Anton Petrus zabeležio je pukotine na površini Bajkalskog jezera, najstarijeg i najdubljeg slatkovodnog jezera na svetu.

Najnovije vesti

Šta se krije iza najvećeg krokodila na svetu?

Jeste li znali da je Lolong, najveći krokodil ikada, imao neverovatnih 1.075 kilograma i da je bio dugačak 6,17 metara?

Na današnji dan, 27. jun

Ruske snage su na današnji dan 1877. godine prešle Dunav u ratu protiv Otomanskog carstva, u kojem se na strani Rusije borila i Srbija.

Stana Cerović, poslednja crnogorska virdžina

Patrijarhalni običaj nastao na prostorima Kosova, Crne Gore i Albanije izumire, a ovo je jedna od poslednjih virdžina...

Afantazija, sećanje bez slika

Pojedini ljudi o svojim sećanjima i bliskim ljudima nikada ne razmišljaju u slikama. Otkrijte šta se krije iza ovog fenomena...

Koja je najbrža životinja na svetu?

Najnovija istraživanja naučnika s Koledža Pomona u Kaliforniji pokazala su neočekivane rezultate o najbržoj životinji na svetu. S njom ne može da se meri ni gepard, koji je do sada držao rekord.

NASA otkrila neočekivani mineral na Marsu

Naučnici su otkrili iznenađujući mineral u uzorku stena kratera Gejl na Marsu, koji će promeniti shvatanje o tome kako je naša planeta evoluirala

Kako izgleda kada zmija „zarobi“ samu sebe? (VIDEO)

Centar za reptile Alis Spings iz Australije objavio je snimak koji se retko viđa...

Bolova piramida, dom najređeg insekta na svetu

Iako su naučnici smatrali da na Bolovoj piramidi nema živih bića, 2001. godine su ispod maltene jedinog žbuna na ovoj goloj steni pronašli koloniju retke vrste insekta Dryococelus australis.

National Geographic galerije

Video

Znamo li dovoljno o klimatskim promenama na Balkanu?
Čekaju li nas zaista apokaliptične posledice kakve viđamo u holivudskim filmovima? Ko je kriv za promene koje su nastale? Da li je ova borba unapred izgubljena? Šta pojedinac može da uradi kako bi spasao planetu? Pogledajte odgovore stručnjaka na ova i druga važna pitanja.
Pogledajte šta vas očekuje u junskom izdanju časopisa National Geographic Srbija