Foto: Profimedia

Tradicija stara 6.000 godina: Ritual koji određuje život svakog Kazahstanca

"Brzi konji i svirepi orlovi su krila i snaga kazahstanskog naroda", rekao je Bikbolat, jedan od 250 preostalih lovaca orlovima, zaštitnika tradicije koja nažalost polako nestaje.

Fotografija dana

Prelepi Vijetnam

Mir, zelenilo i lepota jezera, lotosa i okolnih planina pokrajine Ninj Binj u Vijetnamu ostavljaju bez daha.

Najnovije vesti

Otkriće koje će promeniti sve što znamo o evoluciji reptila: Pronađen fosil star 200 miliona godina

Stručnjaci ističu da bi otkriće fosila nepoznatog reptila u Novom Meksiku moglo da promeni sve ono što smo do sada znali o njihovoj evoluciji.

Naučnici dokazali: Ovo je najstarija civilizacija na Zemlji stara više od 50.000 godina

Nedavno sprovedena studija se bavila istraživanjem DNK analize i otkrila je koja je najstarija civilizacija na Zemlji, koja traje u kontinuitetu više od 50.000 godina.

Svetski dan srca: 8 činjenica o najvažnijem organu u našem telu

Otkrijte po čemu se razlikuju srca muškarca i žene, kako je srce postalo simbol ljubavi, kao i ko u životinjskom carstvu poseduje najveći srčani mišić.

Zašto mačke hrču dok spavaju?

Kao i kod ljudi, hrkanje kod mačaka može biti bezopasno. Međutim, u nekim slučajevima hrkanje može ukazati na medicinski problem.

Čovek koji je zauvek promenio nauku: 12 stvari po kojima ćemo pamtiti Luja Pastera

Na današnji dan 1895. godine umro je francuski mikrobiolog i hemičar Luj Paster, pronalazač vakcine protiv besnila koji se smatra jednim od najistaknutijih osnivača medicinske mikrobiologije.

SZO: Čak 92 procenta svetske populacije izloženo velikoj zagađenosti vazduha

Devet od deset stanovnika u svetu je izloženo izuzetnoj zagađenosti vazduha, što poveća rizik od razvoja sledećih bolesti.

Nova otkrića na Jupiterovom satelitu: Šta je NASA videla na Evropi?

Nakon dramatičnih najava, NASA je juče razotkrila da “iznenađujuće” otkriće na Evropi, Jupiterovom satelitu.

Naučnici otkrivaju: Konji mogu da komuniciraju s ljudima?

Novo istraživanje pokazalo je da konji mogu da nauče da komuniciraju sa ljudima pomoću simbola. Evo o čemu je reč...

National Geographic galerije

Video

Znamo li dovoljno o klimatskim promenama na Balkanu?
Čekaju li nas zaista apokaliptične posledice kakve viđamo u holivudskim filmovima? Ko je kriv za promene koje su nastale? Da li je ova borba unapred izgubljena? Šta pojedinac može da uradi kako bi spasao planetu? Pogledajte odgovore stručnjaka na ova i druga važna pitanja.
Pogledajte šta vas očekuje u septembarskom izdanju časopisa National Geographic Srbija