Foto: Profimedia

Turkana, najveće pustinjsko jezero na svetu

Zabačenost i negostoljubivost okoline ovog kenijskog jezera prelepe boje zaslužni su za veliki broj životinjskih vrsta, koje ovde žive...

Fotografija dana

Vodopad duginih boja

Fotograf Jassen Todorov zabeležio je retku pojavu – zadivljujući vodopad duginih boja kako se spušta niz planinu u Nacionalnom parku „Josemiti“.

Najnovije vesti

Napoleon Bonaparta: nesuđeni heroj slobodne Korzike

Napoleon Bonaparta, poznat je kao jedan od najznačajnijih likova francuske istorije. Međutim, malo ko zna da je njegov mladalački san bio potpuno drugačiji. Čuveni vojskovođa je kao mladić zapravo želeo da svojoj rodnoj Korzici donese nezavisnost i slobodu od francuskog jarma!

Kada su dinosauri počeli zapravo da nestaju?

Nova istraživanja pokazuju da je izumiranje dinosaura počelo čak 50 miliona godina pre udara asteroida koji je doveo do njihovog konačnog nestanka!

5 izuma antičke Grčke bez kojih ne bismo mogli da zamislimo svet

Kolevka zapadne filozofske misli, stara Grčka donela je mnoge izume bez kojih ne bismo mogli da zamislimo moderan život.

Naučnici otkrili tri planete nalik Zemlji

Međunarodni tim naučnika otkrio je tri planete veličine Zemlje koje bi mogle bi mogle biti kandidati za naseljavanje.

3 najstarija književna dela

Kao i u slučaju mnogih drugih pronalazaka, oblast drevne Mesopotamije kolevka je i najstarijih književnih dela. Koja od ovih ostvarenja, pisanih na glinenim pločama predstavljaju preteče svetske književnosti?

Mona Liza: Nova teorija o inspiraciji za čuveno Da Vinčijevo delo

Novo istraživanje, koje je sproveo istoričar umetnosti iz Italije, Silvano Vinćeti, otkriva da je Da Vinči pri slikanju „Mona Lize” koristio modele oba pola kao inspiraciju!

Najusamljeniji kit na svetu

Dubinama severnog Pacifika luta usamljeni kit, na čiji se zov niko ne odaziva. Nadimak mu je kit 52.

Najzanimljiviji uskršnji običaji u kulturama širom sveta

Narodi širom sveta na različite načine proslavljaju najveći hrišćanski praznik! Otkrijte gde se Uskrs obeležava polivanjem vodom, bičevanjem vrbom, a gde uz kriminalističke priče i raspeće.

National Geographic galerije

Video

Nauka nikad ne miruje: Šta je to što Srbiju čini geološki zanimljivom?
Jesu li teritorijom današnje Srbije ikada hodali dinosaurusi? Šta se krije ispod našeg tla? Odgovore na ova pitanja potražili smo na možda i najvažnijem događaju ove godine u Srbiji - otvaranju Prirodnjačkog centra u Svilajncu!
Pogledajte šta vas očekuje u majskom izdanju časopisa National Geographic Srbija