Foto: Profimedia

Džinovske biljke Ruvenzorija: Divovi obavijeni gustom maglom

Na granici Ugande i Konga nalazi se planinski venac koji je gotovo cele godine skriven ispod debelog pojasa magle. Ispod nje, zelene se vrhovi neuobičajeno visokih biljaka.

Fotografija dana

Zanzibarski komad raja

Uz poluostrvo Mičamvi Pingve nalazi se stenovito ostrvce s kojeg se uzdiže restoran nazvan jednostavno – „Stena“.

Najnovije vesti

Put ka Teoriji svega: Da li je Teorija struna u krizi?

Popularna teorija, koja je dugo godina smatrana najboljim kandidatom za opisivanje svih poznatih fizičkih stanja, prema mnogim stručnjacima doživljava krizu.

Mlečni put „krio“ još 883 galaksije! (VIDEO)

Dok smo istraživali sopstvenu galaksiju i divili joj se, iza nje je ogroman broj svetova čekao da bude otkriven...

Epidemija virusa Zika otvorila zanimljivo pitanje: jesu li nam komarci zaista neophodni?

Insekti su važni oprašivači mnogih biljaka i hrana za krupnije vrste. Ipak, jesu li svi potrebni planeti?

Kako se osećaju stogodišnjaci? Napravljeno odelo koje nam pomaže da to saznamo

Uz pomoć ovog neobičnog odela, jedan mlad muškarac se osetio kao da je star pun vek: bio je značajno manje pokretan i imao poteškoće sa sluhom i vidom.

Robot sklopio Rubikovu kocku za manje od jedne sekunde! (VIDEO)

Ovu neverovatnu sposobnost robota Sub1 moguće je propustiti za treptaj oka jer Rubikovu kocku sklapa za 0,887 sekundi!

Na današnji dan, 11. februar

Na današnji dan, 11. februara 1847. godine, na svet je došao Tomas Alva Edison, jedan od najznačajnijih fizičara u istoriji nauke.

Jesu li životinje sposobne za saosećanje?

Dugo se mislilo je jedna od najvažnijih stvari koje čovek razlikuju od životinja njegova sposobnost empatije.

Kako astronomi pronalaze egzoplanete?

Kako je moguće da, uprkos činjenici da su svetlosnim godinama udaljene od Sunčevog sistema, naučnici uspevaju da otkriju egzoplanete?

National Geographic galerije

Video

Nauka nikad ne miruje: Šta je to što Srbiju čini geološki zanimljivom?
Jesu li teritorijom današnje Srbije ikada hodali dinosaurusi? Šta se krije ispod našeg tla? Odgovore na ova pitanja potražili smo na možda i najvažnijem događaju ove godine u Srbiji - otvaranju Prirodnjačkog centra u Svilajncu!
Pogledajte šta vas očekuje u februarskom izdanju časopisa National Geographic Srbija