Foto: REUTERS/Zohra Bensemra

Osuda okoline: lepota i bol tetoviranih žena iz Alžira

Bile su primorane da tetoviraju svoja lica u mladosti da bi bile lepše, a sada se suočavaju sa osudom okoline, koja smatra da su počinile zločin protiv islama.

Fotografija dana

Neobično prijateljstvo

Jazavičari Maja i Pinat i jež Mini čine jednu srećnu i preslatku porodicu u Velikoj Britaniji.

Najnovije vesti

Koja je najbrža životinja na svetu?

Najnovija istraživanja naučnika s Koledža Pomona u Kaliforniji pokazala su neočekivane rezultate o najbržoj životinji na svetu. S njom ne može da se meri ni gepard, koji je do sada držao rekord.

NASA otkrila neočekivani mineral na Marsu

Naučnici su otkrili iznenađujući mineral u uzorku stena kratera Gejl na Marsu, koji će promeniti shvatanje o tome kako je naša planeta evoluirala

Na današnji dan, 24. jun

Turci su na današnji dan 1798. godine u Beogradu pogubili grčkog pisca i patriotu Fereosa Konstantinosa Rigasa, poznatog kao Riga od Fere .

Kako izgleda kada zmija „zarobi“ samu sebe? (VIDEO)

Centar za reptile Alis Spings iz Australije objavio je snimak koji se retko viđa...

Bolova piramida, dom najređeg insekta na svetu

Iako su naučnici smatrali da na Bolovoj piramidi nema živih bića, 2001. godine su ispod maltene jedinog žbuna na ovoj goloj steni pronašli koloniju retke vrste insekta Dryococelus australis.

Otvoren Naučni klub u Novom Pazaru

Dvanaesti i ujedno poslednji u nizu Naučnih klubova u Srbiji otvoren je 21. juna u Novom Pazaru.

Otkrivena misterija čudovišta Tuli

Naučnici sa Univerziteta Jejl su konačno identifikovali čudovište Tuli, morsko stvorenje veoma čudne građe, sa zubima na kraju uskog produžetka tela i velikim očima smeštenim sa strane

Uzbudljivo volontersko leto je pred nama

Već 27 godina u nizu Mladi istraživači Srbije – Volonterski servis Srbije organizuju međunarodne volonterske kampove u Srbiji i omogućavaju volonterima i volonterkama iz naše zemlje da volontiraju na kampovima u 90 zemalja u svetu.

National Geographic galerije

Video

Znamo li dovoljno o klimatskim promenama na Balkanu?
Čekaju li nas zaista apokaliptične posledice kakve viđamo u holivudskim filmovima? Ko je kriv za promene koje su nastale? Da li je ova borba unapred izgubljena? Šta pojedinac može da uradi kako bi spasao planetu? Pogledajte odgovore stručnjaka na ova i druga važna pitanja.
Pogledajte šta vas očekuje u junskom izdanju časopisa National Geographic Srbija