Foto: National Geographic Srbija

Vesti koje su obeležile proteklu nedelju

Ukoliko ste propustili da se informišete o najnovijim naučnim otkrićima i novostima iz sveta nauke koje su obeležile proteklu nedelju, evo prilike da to nadoknadite.

Fotografija dana

Hrana od slatkiša

Špagete sa ćuftama napravljene od slatkiša.

Najnovije vesti

Otkriven fosil dinosaura većeg od tiranosaurusa koji je lovio u vodi

Najveći poznati dinosaur mesožder koji je hodao Zemljom bio je gotovo 3 metra duži nego najveća vrsta Tyrannosaurus rexa. Naučnici tvrde da je vrsta dinosaura nazvana Spinosaurus aegyptiacus takođe prva vrsta "poluvodenog" dinosaura.

Pogled iz svemira: Kako izgleda praznična atmosfera na Zemlji (VIDEO)

Gradovi širom sveta svakog decembra zablistaju pod svetlima dekoracije, pa je tako i ove godine. NASA nas je počastila fenomenalnim snimkom koji pokazuje kako naša planeta dočekuje praznike.

Na današnji dan, 21. decembar

Na današnji dan, 21. decembra 1968. godine, upešno je lansirana letelica „Apolo 8“, prvi projekat u okviru kojeg je ljudska posada imala zadatak da uđe u Mesečevu orbitu.

Centar za promociju nauke ovogodišnji dobitnik Povelje Milutin Milanković

Udruženje Milutin Milanković za izuzetan doprinos afirmaciji lika i dela ovog velikana srpske i svetske nauke će Centru za promociju nauke Povelju dodeliti 24. decembra.

Zadivljujuća nauka iza ručnog pravljenja šećernih luša (VIDEO)

Novogodišnji i božićni praznici nisu isti bez slatkiša koje najmlađi obožavaju, a koje one najstarije podsećaju na neka druga vremena, kada je sve delovalo lakše.

Na koji način krave komuniciraju sa svojim telićima

Nisu pripadnice ljudske vrste jedine koje su u stanju da komuniciraju sa svojim bebama - engleski naučnici su utvrdili da krave imaju istovetnu vezu sa svojim mladima.

Video

National Geographic i VodaVoda kocka leda
U cilju inspirisanja populacije da daju svoj doprinos u borbi protiv klimatskim promena, magazin National Geographic i VodaVoda postavili su kocku leda tešku 3,5 tone na plato ispred Ušće Shopping centra. Osoba koja najbliže proceni za koje vreme će se kocka ove težine istopiti, dobiće vredan poklon.

National Geographic galerije