Fotografija: Kit Ledžinski

Prizori: Hod po oblacima

Dok oluja koja brzo nailazi guta planinu Pedro de Gavea, Kajo Afeto kao da hoda po oblacima.

Fotografija dana

U društvu najveće ribe na svetu

Robrerti Mansino tokom plivanja pridružila se i najveća riba na svetu - kit ajkula.

Najnovije vesti

Wikitravel: Srbija je generalno bezbedno mesto za posetu

Evo kako sajt Wikitravel opisuje Srbiju strancima koji dolaze u našu zemlju.

Sibir: Rasadnik naučnih ideja i novih naučnih kadrova

Predstava o Sibiru kao tački na kojoj se dešavaju mnoga zanimljiva naučna istraživanja je, zapravo, nepravedno malo prisutna u javnosti.

Šta bi se dogodilo kada bi vas udario Supermen?

U video igricama, Čovek od čelika može udarcem da pošalje ljude u svemir. Šta bi se onda dogodoilo ukoliko bi vas, u stvarnom životu, Supermen udario u lice?

Na današnji dan, 27. avgust

27. avgusta 1916. godine preminuo je pisac Petar Kočić, jedan od najistaknutijih u srpskom realizmu.

Najstariji ljudski otisci stopala u Evropi

Godine 1965. arheolozi su otkrili oko 400 drevnih ljudskih otisaka stopala u pećini Ćur-Izbuk na Karpatima u Rumuniji. U to vreme, naučnici su prepoznali otiske čoveka, žene i deteta koje ulaze u pećinu.

Na današnji dan, 26. avgust

26. avgusta 1899. godine rođen je srpski pisac Radojko Jovanović, poznat kao Rade Drainac, boem, buntovni anarhoindividualista, večiti putnik zaljubljen u daleke horizonte, autor neposrednih lirskih ispovesti.

Video

U poseti lovcu na dinosauruse
Srđan Filipović, inače dizajner enterijera, jedini je Srbin koji je iskopao fosile dinosaurusa. Predstavio nam je svoju jedinstvenu kolekciju iskopina pomoću kojih je rekonsturisao makete dinosaurusa, govorio nam koliko mu je iskustvo iz Amerike pomoglo u njegovom poduhvatu u realizaciji Dino parka u Svilajncu, ali i koje su sve veštine neophodne za rekonstrukciju jednog dinosaurusa. Izložbu Prirodnjačkog muzeja iz Svilajnca možete videti na Kalemegdanu krajem avgusta 2014. godine.

National Geographic galerije