Foto: Wikimedia Commons

Neverovatna sudbina ljudskog tela nakon smrti

Možda ste u osnovnoj školi na časovima istorije učili o mumijama, ali vam o sudbinama tela ovih ljudi sigurno do sada niko nije pričao.

Fotografija dana

Hrabro mladunče slona

Dok se bizon zatrčava na njega, ovo mladunče slona odlučilo je da ne beži, već da ostane i da se brani...

Najnovije vesti

Otkrivena jedna od misterija Stounhendža

Konačno su pronađeni dokazi koji idu u prilog tezi da je Stounhendž nekada činilo kamenje poređano u pun krug.

Na današnji dan, 2. septembar

2. septembra 1910. godine rođen je pisac Skender Kulenović, član Srpske akademije nauka i umetnosti, autor potresne poeme "Stojanka majka Knežopoljka", koju je kao učesnik narodnooslobodilačkog rata stvorio u jeku najžešćih borbi.

Novi Zelande, laku noć (VIDEO)

Ukoliko želite da pobegnete od ljudi i da se osetite kao da ne živite na Zemlji, postoji nekoliko mesta gde možete to da učinite.

Otkriveni otisci ljudskog stopala stari 8.400 godina

Turski arheolozi su u Bursi otkrili otiske stopala odrasle osobe iz mlađeg kamenog doba ili neolita za koje tvrde da su stare preko 8.400 godina.

Neobične navike nekih od najvećih mislilaca

Možete li da pretpostavite kako bi vaš dan izgledao kada biste ga proživeli u koži onih čija su imena i dela obeležila dosadašnju istoriju?

Misteriozni Rtanj

Najmisterioznija srpska planina iz godine u godinu privlači sve veći broj posetilaca, istraživača, ali i "malih zelenih", kako tvrde ljubitelji vanzemaljaca širom sveta.

Video

U poseti lovcu na dinosauruse
Srđan Filipović, inače dizajner enterijera, jedini je Srbin koji je iskopao fosile dinosaurusa. Predstavio nam je svoju jedinstvenu kolekciju iskopina pomoću kojih je rekonsturisao makete dinosaurusa, govorio nam koliko mu je iskustvo iz Amerike pomoglo u njegovom poduhvatu u realizaciji Dino parka u Svilajncu, ali i koje su sve veštine neophodne za rekonstrukciju jednog dinosaurusa. Izložbu Prirodnjačkog muzeja iz Svilajnca možete videti na Kalemegdanu krajem avgusta 2014. godine.

National Geographic galerije